Call Me Maybe
Baby Lycaa

Navigation : touch hover image

<
Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. please be nice here baby :D


Bigfoots!

Leave your footstep here !


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Lyssa Amrizal
Others: ? ? ?


Iloveyou



7 February 2014\ 1 pm\ Friday

assalamualaikum..yuhuuuuu hahaha peh lama nya tak update blog kan. last update masa 3 monthsary dengan afiq. hehe so whtsup? evrythg good? okay. sekrg dah tahun 2014 and dah masuk bulan February pun kan hehe. so far so good lah. alhamdulillah 10February aku dengan afiq masuk 8months hehe alhamdulillah. kali ni aku nak kekal :( aku nak dengan dia sampai bila2 :( sampai mati....hehe semakin hari semakin bertambah tambah sayang aku kat dia tahu hehe, hari2 gaduh pun tetap bersama. even gaduh pasal benda kecik je hahah, gaduh2 manje katekooooo hehehe. aku percaya pada takdir, aku nak bersama dia. aku syg dia sampai mati......aku nak dia dekat sisi aku je :( omaigod sedih nya ariana rose malam td haha adam dah kawin dengan ariana kan, sweet gila bhaiiii. aku nak camtu dengan diaaaa. nak sgt :( hehehe. alhamdulillah jugak semua ahli faily dah tahu pasal aku dengan dia. tapi.....abah umi je belum tahu lagi. kalau abah umi tahu masti dia marah macam apa :( takpe lah at least ade yang dah tahu kan :') hm hm guess wht? jakg aku nak datinggggg weheeee! tapi kat library je lah hehe. okay lah, ekceli takde idea ni. hehe nak siap2 hehe jakg nak dateee. see yaaa. byee muah1 :*