Call Me Maybe
Baby Lycaa

Navigation : touch hover image

<
Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. please be nice here baby :D


Bigfoots!

Leave your footstep here !


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Lyssa Amrizal
Others: ? ? ?


weeee ♥ ♥


Hi hello peeps! Assalamualaikum :) pehhh lame lahsiaaa tak update blog ni kan :3 haha. did you know PMR are just around the corner? waaaaaa.. 20 days left :( maigaddd :O i'm not readyy aa :( em em serious aa aku tak gheady lagi doee :( hmm cane? aku study punya laaa hard :/ ekekeke. 

Haa awak awak semua, nak tahu tak hari ni kann, aku dengan afiq dahh 3 bulann. Hehehe, happy nyee macam dah bertahun tahun tahu :') kehkehkeh, banyak kali kite gaduh kan abiy, tapi tak break break pun. Sebab ape? yaaa sebab...aku sayang sangat sangat dekat kau abiy..Even aku selalu sakit hati, jeles kepee, aku tetap sayang and cintakan kau abiy :') mungkin jodoh? ekekeke..Yang pasal kau dengan maii tu..aku dah maafkan dah. And aku cuba nak lupakan bende tu :) Eheee 
Haa abiy, aku kat sini rindu sangat kat kau tahu :( dah sebulan lebih tak jumpa kan :( ya Allah..rindunya aku kat kauu :'( sabtu date okay abiy? kalau aku takleh klua, aku usahakan jugak nak klua date dengan kau k :'( tak tahan lahsiaaaaaa. Rindu gilaaaaa. Em em, aku harap kau pun rindu aku macam mana akuu rindu kan kau.. 
Abiy, aku kat sini nak mintak maaf jugak kat kau kalau selama 3 bulan ni banyak sakitkan hati kau kepee..aku harap kau maafkan aku :'( emm emm..Abiy ingat kan janji kita? walau macam mane teruk pun kite gaduh, jangan break okay..Tapi kalau aku yang mintak break, tolong, tolong halang aku and tolong ingat kan aku pasal janji tu. Hm :'( Kadang kadang aku yang terlampau mengikut perasaan sampai selalu cakap nak break la ape..Tapi aku langsung taknak break pun abiy. Percaya laa :') hehehe.. 
Kite dah couple 3 bulan dah kan abiy :) masing masing dah kenal hati budi masing masing kan..and aku dah sebati dah dengan perangai kau abiy. Kehekehkeh :') Aku dah kenal sgt kau macam mana abiy, asal sikit je nak nangis kan :b kahkahkah, tapi aku pun ape kurang nye, sikit sikit nangis :') hmm. Aku ni kan cepat emo. Hahahaha. abiy, nanti gamba yg bby lukis 3monthsary tengok kat twitter atau insta eh, tapi lambat sikit nak masuk kan :3 hehe 
Abiy abiy, selama kite 3 bulan ni kan, aku sikit pun tak pernah bosan dengan kau abiy :') makin hari makin syg dekat kau tahu. Hehehehe :') mmuahhh :* Iloveyou abiy Lasttttt, i wanna wish for our 3 monthsaryyyyy, hehe 

"Abiy, happy 3 monthsary syggg Muhd afiq aka 
my abiy aka my husband :b Hehehehe >.< 
May Allah always bless our relay and may Allah always 
bless you and me abiy :') hehehe

"And.. ya Allah,  please takecare of him.
I really really love him :')
iloveyou abiy :')


-The End-