Call Me Maybe
Baby Lycaa

Navigation : touch hover image

<
Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. please be nice here baby :D


Bigfoots!

Leave your footstep here !


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Lyssa Amrizal
Others: ? ? ?


When My Heart Praiser


Assalamualaikum..lama aku tak update blog kan? hee budak PMR le katekann, mane ade idea nak update ape kannn, hehe :'3 hurmmm tibe tibe terasa rindu sangat dekat arwah abang wan..Aku still tak boleh terima yang kau dah tinggal kan aku selama lamanya..Aku rasa macam hmm tahh lahh. Aku sebagai adik angkat kau memang la rasa sedih yg teramat sangat kan :') Tapi...apakan daya, kau dah pergi :') Sekarang ni aku rasa macam seolah olah kau ada lagi dekat sini. Terasa macam kau dekat sangat dengan aku..Tapi tuu sebenarnya hanyalah khayalan :') hmm..Aku ingat lagi kau selalu paksa paksa aku makan ubat walaupun aku sakit sikit je. Kau la yang selalu marah aku kalau aku toreh toreh tangan, kau lah yang selalu paksa aku studyy kan. Nak PMR katenye ;'p hehehe. Ya allah sedih nyaa...Terasa rindu sgt kat kau bangg ;') hmm aku ingat lagi kau selalu duduk atas bonet kereta buruk tuu sambil texting kan. Ingat lagi kau selalu preng prengg motor tupai kau tu bila lalu depan rumah tokmak kan :p haha. Kalau boleh nak satu taman dengan bunyik ekzos kau tu kan :p hehe..Kau selalu ajak aku jalan jalan naik motor kan, tapi aku taknak sebab aku takut orang surau nampak, and kau faham aku :) Hee
Kali terakhir kau tegur aku time aku balik skolah jalan kaki sorang sorang. Kau nak tumpang kan aku sampai rumah  tapi aku jual mahal pulak kan. Hahaha. Hmm and kali terakhir aku nampak kau time senja sebelum kau pergi kan. Time tu kau tenga basuh kerata abang kau. Rajin noh :'p hehe.. Tapi rajin yang tu la kali terakhir aku nampak..Pada pukul 10.40 malam, 6 JUN 2013 kau accident and lepas beberapa minit kau meninggal dekat situ jugak kan :'/ kau accident dekat anjung batu. Member member aku yang nampak kejadian tu cakap kau dah nyawa nyawa ikan je masa tu. Ya Allah, tak boleh bayang aa aku :'/ Time tu aku tenga syok syok lepak dekat rumah maklong and tibe tibe yan call and he said

" Weyhh param dah meninggal "

Mula mula aku tak percaya pun apa yang yan cakap tu. And aku ingat yan main main je, tapi rupanya betul :'( Terus je aku nangis macam orang mati laki. Hahaha :'( Choiii. Terus kaki aku gigil..lemah semangat aku.. aku rasa kenapa, kenapa Allah ambik kau begitu cepat? hmm..yaa Allah lebih sayang kan kau kann..Aku memang betul betul tak sangka. hmm :'/ Kak ana (kakak arwah) ada cakap sebelum seminngu kau meninggal, kau banyak berubah, kau banyak buat kerja kerja yang kau tak pernah buat..hmm.Kak eyma (member rapat arwah) pun ada cakap time petang sebelum kau balik rumah tu, kau sempat salam and peluk cium kawan2 kau yg ada kat taman tu kan..masa tu kau macam dah tahu2 je yg kau akan pergi selamnyakan :'/

Hari ni 18 Ogos 2013..dah 2bulan 12 hari kau tinggalkan aku..sampai sekarang, aku still teringatkan dekat kau..tetap rindukan kau..rindukan gelak tawa kau semua tu.. hmm :'/ Allah lebih syg kan kau kan bang, nak buat camne..aku sentiasa doakan kau agar kau sentiasa tenang dekat sana and ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman..aminn :') Alfatihah :') -theend-